Cioparteli




So, am spus ca o sa scriu mai des... Poate ca era corect mai mult :))... Sa incepem:

Cum sa sarbatoresc eu prima zi de vacanta? Normaal, iesind pe-afara CU COle... bineinteles ca dupa ce ne-am perindat prin nenumarate locuri, ne-a luat gafaiala, asa ca ne-am mai odihnit kururile, ca mai apoi sa tremuram. Am regretat amarnic ca nu ne-am luat gecile si desi eram la o strada distanta de my home ne-a fost lene sa merem pana acolo si sa luam ceva mai gros :)). A doua zi ne-am echipat, da' degeaba, ca n-am mai prins frigu' al mai mare :))


Am scapat si de al doilea examen la muzicaa si diploma o iau in toamna. Ha! Si eu care imi faceam noptile albe gandindu-ma la examen. Dimineata nu puteam nici macar sa vorbesc si pana am ajuns la examen mi-am mai revenit, da' tot ragusita am cantat:)) Si desi eram cu gatu' varza, eu imi faceam griji pentru teorie =))

Am fost la Irina >:). Iar sunt pisii 8->

0 comentarii: