Hai na!

Am zis că spun lucruri mai plăcute :D

Italia: într-o seară, eu, soră-mea, Robontzoider si Ioana, desi a doua zi (cică) trebuia să ne trezim devreme-că plecam la Venetia 8->-, am mutat Xbox-ul în camera lui Rob si ne-am apucat să ne jucăăm :D si auzim noi zgomot pe hol si vedem că se aprinde luminaa. Noi repede să ne facem că dormim. Si Ioana, parcă încercand să ne îngreuneze situatia, a început să "sforăie" artistic, noi neputand să nu radem :)), că doar nu era pe viată si pe moarte, era pe o predică de care am avut parte oricum :)). Aaaa... stiti ce făceau vecinii la 3 dimineata? Mutau mobila =)).

în altă seara, tot noi, ne-am strans in bucătărie (care bucătărie da in grădina din spate) si ce să faceem? Am luat un tub de spray de gandaci, o bricheta, am iesit in grădină si am prăjit niste musculite :D =)).

să nu uit că aproape de casă era biserica, cu clopotele care băteau din juma' în juma' de oră :)).

0 comentarii: