Ce frumoase sunt zilele de vineri :-j


Joi seara aflam ca urmatoarea zi trebuie sa ne luam la noi chimia, sportul si istoria, ca majoritatea profesorilor sunt plecati cu a opta cu ocazia banchetului . Totusi, noi ne intrebam de ce istorie vineri, cand noi o avem luni?
Vineri la 12:45 ne-am strans toti in frunte cu dirigu' in curtea scolii ca sa dam bani sa luam flori pentru profa de chimie, sa ne ierte ca n-am stat la ora vinerea trecuta :"/> . Si cand vine dirigu' cu florile fugim repede spre scoala, ca hopaa, se uita profa pe geam. La intrare, domn director! Fugim inainte sa spuna ceva =))
Pana la urma am trecut cu bine de chimie, ca am facut un experiment (eu am fost fotograf ) si n-a mai avut timp sa ne asculte .
Vine si sportuul si ne intreaba dirigu' ce vrem sa jucam, sperand ca vom zice volei. Dar a fost mai bine de atat, chiar si pentru noi, ca am zis ca noi fetele vrem sa stam la umbra :)) . Pe la jumatatea orei, ce-mi trece mie prin capatana? Ca hai sa iau aparatu'... Si du-te la Alida sa-i ceri cheia si vezi ca mai vor si doua fete sa mearga pana-n clasa si acuma tre' sa stai sa le linistesti p-alea ca se tin ore.
Si am facut poze si ce ne gandim noi? Sa ii cerem voie lu dirigu' sa plecam de la istorie. Si ne-a lasat .
Mai pe seara m-am dus pana la Kaufland si cand ma intoorc, ce sa vezi? Ca hai p-afara! M-am intalnit cu Cristina si cu fratele ei miiic Paul :) . Si Paulica ne-a terorizat sa ne jucam cu mingea. Desi m-am scalambait ca niciodata sa prind mingea, de cateva ori n-am reusit :)). Cand ma faceam ca dau mingea si ma opream pe la jumate Paul incepea sa rada :)) ... A venit vara si curand va veni vacanta >:)

0 comentarii: