Che schifo!... scarlatina??

Astia mici de invata dimineata in clasa noastra s-au infectat cu scarlatina(cica). Asa ca ne-am tot mutat dintr-o clasa intr-alta. Intai ne-a trimis dirigu' la laboratoru' de biologie, unde 15-20 de minute ne-am uitat unii la mutrele alorlalti. Dup-aia ca hai la fosta 6 f. Noi deja eram: Huh :-L ? Ajunsi acolo am inceput sa cercetam teritoriile necunoscute. Termopane, table normale, nu ca ale noastre, da' hopaa! Erau niste banci cam rablagite si neunse cu ulei de masline de ceva vreme, fiecare din ele inclinata in voia ei. Se pare ca e adevarata treaba cu albastrul care te face sa crezi ca trece timpu' mai repede... Am aflat ca trebuia sa ne mutam din nou la biologie si, cu o disperarea specifica sufletelor noastre am strabatut iar coridorul, carand dezamagiti podoabele in care tineam cartile. Urmatoarele 2 ore le-am petrecut acolo, urmand ca minunatul dirig sa ne usuiasca de la ultima ora...

0 comentarii: